Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"

Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΣΥΣΚΕΨΕΩΝ. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Oι χώροι συσκέψεων και γενικότερα ομαδικής εργασίας αποτελούν απαραίτητα στοιχεία των εγκαταστάσεων των διαφόρων επιχειρήσεων και γι’ αυτό αποκτά διαρκώς μεγαλύτερη σημασία ο σωστός σχεδιασμός και εξοπλισμός τους, με εφαρμογή…
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

Οι σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της εργασίας έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο σχεδιασμό κτιρίων γραφείων, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων και διακοσμητών για χώρους έξω από τα συνηθισμένα…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.