Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ & ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

0ι ευέλικτες, ελεύθερες κατόψεις αποτελούν μορφές γραφείων αρκετά συνηθισμένες τις τελευταίες δεκαετίες. O στόχος όμως των αρχιτεκτόνων κατά το σχεδιασμό σύγχρονων χώρων είναι να δημιουργούν ανοιχτά γραφεία, που θα μπορούν…
Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"

Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.