Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ (LOGISTICS) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ (LOGISTICS) ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η επιλογή του κατάλληλου συστήματος αποθήκευσης και του αναγκαίου εξοπλισμού αποτελούν κομβικό στοιχείο για την ορθολογική διαχείριση της αποθήκης, λαμβάνοντας υπόψη τις διακυμάνσεις στη ροή των μεταφερόμενων υλικών.
ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ

Οι σύγχρονες ανάγκες στο χώρο της εργασίας έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο σχεδιασμό κτιρίων γραφείων, διευρύνοντας έτσι το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων και διακοσμητών για χώρους έξω από τα συνηθισμένα…
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΗΜΑΝΣΗΣ

Η σωστή μέθοδος σχεδιασμού του δικτύου πληροφόρησης και η ορθή επιλογή των μέσων σήμανσης των χώρων του κτιρίου το καθιστούν φιλικό για τον εργαζόμενο και τον επισκέπτη.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.