ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ
- Δημοσιεύτηκε: 2021 / τεύχος 09 / σελ. 145
ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ
Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το χαρακτήρα του καταλύματος, την ποιότητα και το είδος των υπηρεσιών. Η προσεγμένη σήμανση υποδηλώνει έναν οργανωμένο χώρο, που λειτουργεί με κύρος και επαγγελματισμό
Download attachments:
ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ - ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
H ευελιξία και η ευκολία χειρισμού του κινητού εξοπλισμού αποτελούν αναγκαία προϋπόθεση για την προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες εργασίας.
Η ΤΕΧΝΗ ΣΤOΥΣ ΧΩΡOΥΣ ΝOΣΗΛΕΙΑΣ
Η παρουσία των τεχνών στα θεραπευτικά ιδρύματα συντελεί στη βελτίωση της ποιότητας των χώρων και ενισχύει την αίσθηση της ευημερίας και της φροντίδας προς τους ασθενείς.
ΧΩΡΟΙ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Ο σχεδιασμός ενός γυμναστηρίου δεν αποτελεί απλή υπόθεση, δεδομένου πως πρέπει να ισορροπήσει πολλές διαφορετικές μεταβλητές. Η λειτουργικότητα και η σωστή αξιοποίηση του χώρου, η δημιουργία της…