Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί μεταξύ άλλων να αυξήσει την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και παράλληλα να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης…
ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ

Οι αλλαγές που έχει επιφέρει η πανδημία σκιαγραφείται τόσο στο προφίλ των ταξιδιωτών, στους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας, όσο και στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στους χώρους των ξενοδοχείων κ.α. Στο…
ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΜΕΛΕΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ Η ταυτότητα ενός ξενοδοχείου αντικατοπτρίζεται στο λογότυπο και στη σήμανση του. Η πρώτη εντύπωση είναι και η σημαντικότερη, καθώς η εικόνα παρουσιάζει με πολλούς τρόπους το…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.