ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Ο σχεδιασμός των σύγχρονων γυμναστηρίων υιοθετεί τις σύγχρονες τάσεις στη γυμναστική και αποβλέπει στην ικανοποίηση των νέων λειτουργικών και αισθητικών απαιτήσεων, δημιουργώντας χώρους ευχάριστους και σε αρμονία με τη δραστηριότητα…
O ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΩΣ ΑΦΗΓΗΤΗΣ

O ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΩΣ ΑΦΗΓΗΤΗΣ

ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣτο σύνολο των παραδειγμάτων εκθεσιακού σχεδιασμού, με κύριους πελάτες μουσεία, γκαλερί, οίκους μόδας και εταιρείες, η αφήγηση έχει ως κύριο στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας του…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.