ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

Tο νέο κτίριο του KAΠE αποτελεί υπόδειγμα των δυνατοτήτων που παρέχει η εφαρμογή των σύγχρονων ενεργειακών τεχνολογιών στον τομέα του δομημένου περιβάλλοντος για τον περιορισμό της ενεργειακής κατανάλωσης, ενώ πληροί…
ΤΟ ΝΕΡΟ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΡΟΣΙΣΜΟΥ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

ΤΟ ΝΕΡΟ, ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΔΡΟΣΙΣΜΟΥ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ

Το νερό αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο του βιοκλιματικού σχεδιασμού, καθώς μπορεί να συντελέσει στη βελτίωση της θερμικής άνεσης και στη ρύθμιση του μικροκλίματος. Αν και χρησιμοποιείται σε πολλές εφαρμογές δροσισμού,…
ΣΗΜΑΝΣΗ ΠOΛΕΩΝ

ΣΗΜΑΝΣΗ ΠOΛΕΩΝ

Τα σήματα στις πόλεις είναι ότι και τα σημεία στίξης στο γραπτό λόγο. Όπως δύσκολα διαβάζεται μια φράση χωρίς τα τελευταία, έτσι είναι αδύνατη και η ύπαρξη και λειτουργία μιας…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.