Η ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΚΘΕΣΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 183 / σελίδα 57
Ο σχεδιασμός εκθεσιακών χώρων με αρχιτεκτονική ποιότητα μπορεί να θεωρηθεί ως το κεντρικό εταιρικό επικοινωνιακό στοιχείο για την εξυπηρέτηση των βασικών στόχων του μάρκετινγκ και των διοργανώσεων εκθέσεων. Oι στόχοι αυτοί είναι η ανάπτυξη και η διατήρηση της θετικής εικόνας και παρουσίας μιας εταιρίας.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ

Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΩΝ "HOSTELS"

Οι νέoι ξενώνες απευθύνονται σε ταξιδιώτες με άποψη και εκπαιδευμένο γούστο, που επιθυμούν ένα οικονομικό, φρέσκο και ευέλικτο κατάλυμα, με όλες τις ανέσεις.
Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Η ΑΝΑΚΑΙΝΙΣΗ ΕΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΥΛΙΚΑ

Μια επιτυχημένη ανακαίνιση μπορεί μεταξύ άλλων να αυξήσει την αποδοτικότητα, την ικανοποίηση και την παραγωγικότητα των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος και παράλληλα να βελτιώσει την εικόνα της επιχείρησης…
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ. ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ. ΑΡΧΕΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ

Tα χαρακτηριστικά (οικονομικά, κοινωνικά κτλ.) και οι ανάγκες του χρήστη ή των χρηστών, υπαρκτών ή επιθυμητών, καθώς και οι απαιτήσεις της χρήσης καθορίζουν ουσιώδεις επιλογές του σχεδιασμού ενός κτιρίου.

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.