ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

  • Δημοσιεύτηκε: 2006 / τεύχος 177 / σελίδα 57
H διαρκής αναζήτηση νέων τρόπων πώλησης σε συνδυασμό με τα καινοτόμα υλικά και την ψηφιακή τεχνολογία έχει διευρύνει το πεδίο δράσης των αρχιτεκτόνων, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια πρωτοτυπούν στο σχεδιασμό καταστημάτων, “ντύνοντας” τη μόδα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΑ ΝΕΕΣ ΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Ο σχεδιασμός των σύγχρονων γυμναστηρίων υιοθετεί τις σύγχρονες τάσεις στη γυμναστική και αποβλέπει στην ικανοποίηση των νέων λειτουργικών και αισθητικών απαιτήσεων, δημιουργώντας χώρους ευχάριστους και σε αρμονία με τη δραστηριότητα…
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ

H αξιοποίηση του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού αφορά στη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη, η οποία έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσθέσει σημαντικές νέες χρήσεις και επενδύσεις στους τομείς του τουρισμού,…
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ. ΕΝΑ ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΡΓΟ BOOT

Ένα μεγαλεπίβολο αλλά και σύνθετο έργο κατασκευής, διαχείρισης και εκμετάλλευσης μεγάλου οδικού άξονα στην Ελλάδα, ολοκληρώνεται σταδιακά στο λεκανοπέδιο της Αττικής και σύντομα αναμένεται ότι θα αλλάξει ριζικά τον οδικό,…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.