MEDIA FAÇADES

  • Δημοσιεύτηκε: 2020 / τεύχος 06 / σελ. 75

Η ΠΡΟΣΟΨΗ ΤΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ


Ενιαίος ορισμός για τις media façade δεν υπάρχει, διότι μπορεί να αναφέρεται σε ένα συνονθύλευμα διαφορετικών περιπτώσεων. Το κοινό χαρακτηριστικό τους όμως, είναι η μετάδοση ενός μηνύματος, είτε αυτό είναι εμπορικής φύσης είτε εικαστικό δρώμενο. Πρώιμα σύγχρονα παραδείγματα, που αποτέλεσαν την αρχή αυτού του ολοένα και αναπτυσσόμενου ρεύματος μπορεί να βρει κανείς σε εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους περιπτώσεις, όπως στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης στο Γκρατς της Αυστρίας (Kunsthaus Graz) ή στις πειραματικές διατάξεις των dECOi που ονόμασαν “hyposurface”.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΑΝΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ ΕΙΔΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

ΤΣΙΜΕΝΤΟΣΑΝΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΟΨΕΙΣ ΕΙΔΗ, ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ, ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

Η επιλογή του κατάλληλου τύπου τσιμεντοσανίδας αναλόγως των φυσικών της ιδιοτήτων, η εφαρμογή του συστήματος στήριξης, η τοποθέτηση ή όχι θερμομόνωσης και γενικότερα ο ορθός συνδυασμός των δομικών υλικών είναι…
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΥΑΛΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ - ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΗΣ

ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΥΑΛΟΠΕΤΑΣΜΑΤΑ - ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΜΕΛΕΤΗΣ

Ο όρος υαλοπέτασμα χρησιμοποιείται για ενιαίες επιφάνειες, που φέρουν γυαλί και στηρίζονται επάνω σε σκελετό αλουμινίου, οι οποίες μπορεί να έχουν κινητά ή ακίνητα μέρη. Αυτές οι επιφάνειες εφαρμόζονται είτε…

Ο παρών ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να βελτιώσει την εμπειρία περιήγησης.