ktirio.gr

BLOG

  • 22.02.2017

    Στη δυτική όψη της κατοικίας τοποθετείται μια μεταλλική κατασκευή με ξύλινες περσίδες που εξελίσσεται σε πέργκολα στο δώμα, έτσι ώστε ο κήπος του ισογείου να ενοποιείται με τον κήπο του δώματος, προσφέροντας παράλληλα σκίαση και δροσισμό τους θερινούς μήνες. Φωτογραφίες: Κώστας Βέργας

  • 22.02.2017

    O σχεδιασμός του χώρου ως πεδίου ψυχαγωγίας, ανάπαυσης και περισυλλογής ακολούθησε μια διασταλτική τακτική προς επιμήκυνση του χρόνου παραμονής. Πυκνό πλέγμα κινήσεων συναντά κόμβους δραστηριοτήτων και διαμορφώνει τη χωρική μήτρα. Εφαρμόστηκε η τεχνική του κολάζ για τη συνύφανση αρχετυπικών σχηματισμών, όπως πεζοδρόμου, ποδηλατοδρόμου, μονοπατιού, πλατείας, ρυακιού, ελαιώνα, οπωρώνα. Έτσι, διατάξεις και δομές άμεσα αναγνωρίσιμες, σχεδόν στερεοτυπικές, συναντώνται και αλληλεπιδρούν, πολλαπλασιάζοντας τις χρήσεις, που απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες.

  • 21.02.2017

    Στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Βοστόνης δημιουργήθηκε η νέα πτέρυγα Αμερικάνικης Τέχνης, που σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό γραφείο Foster + Partners σε συνεργασία με τους CBT/Childs Bertman Tseckares Inc. Στη νέα πτέρυγα ενσωματώθηκε ανακατασκευασμένο τμήμα του παλαιού κτιρίου, παράλληλα με την προσθήκη του καινούργιου κτιριακού όγκου.

  • 20.02.2017

    ​Την Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017 , στο μεγάλο Αμφιθέατρο της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών, διεξάγεται για 6η συνεχόμενη χρονιά η ημερίδα ΕΣΩ. Η ημερίδα ΕΣΩ συγκεντρώνει κάθε χρόνο τους σημαντικότερους εκπροσώπους της Ελληνικής δημιουργικής σκηνής, και έχει καθιερωθεί ως ο κορυφαίος θεσμός προβολής στην Ελλάδα για τις τέχνες του σχεδιασμού.

  • 20.02.2017

    Σχεδόν κάθε σύγχρονος αρχιτέκτονας έχει επενδύσει πολύ χρόνο, προσπαθώντας να μεταφράσει τη μοντερνιστική έννοια της ελεύθερης κάτοψης στη σύγχρονη εποχή. Συχνά η επίλυση βρίσκεται σε αρχιτεκτονικές γλώσσες, οι οποίες καταφέρνουν να διατηρήσουν τα οφέλη του ανοιχτού ενιαίου διαμπερούς χώρου, ενώ ταυτόχρονα, διαχειρίζονται ευρηματικά τα μειονεκτήματα ενος τέτοιου χώρου, όπως είναι η έλλειψη της ιδιωτικότητας και η οπτικό-ακουστική απομόνωση.

Pages